brudsnack o eviga pengafrågan

Tvättade precis av mitt smink, - ja faktiskt, vissa kvällar somnar jag faktiskt inte med det på mig. Sådant är faktiskt viktigt om man vill bevara sin hy. Jag vet sådant, och vet att det inte är bullshit. Jag lärde mig mycket om hyn när jag gick min make up artist-utbildning.
Jag vet att det är viktigt med både dag-och nattkrämer, men jag babblar bort det i en dimma av sena nätter, booze och "jag är 23-behöver inte fundera på rynkor än"-attityd.
Nåja, nu har jag tvättat bort dagens smink, och ansiktkräm på och sitter och funderar på över om man hade sådär massa pengar.
Jag hade lätt börjat göra bra ansiktbehandlingar, men liksom ändå inte det jag lagt cashen på om jag typ vunnit massa cash eller ännu bättre, - jobbat mig till det.

Hmm... låt oss säga typ 100 miljoner. Jag vet precis vad jag gjort. Köpt en bangalow i Thailand (aktat mig för tsunamis:ar), ett schyst litet hus i grekland (I love greece!) och så hade jag öppnat ett fik eller en restaurang. Jobbat kanske typ 50 procent, för arbete är viktigt och jag vill arbeta. Jag är inspererad av resten av livet, hur det ska utforma sig. Spännande.
Nåja, men tillbaka till om jag haft maxat med cash.... - jag hade kunnat gå på massage sådär en gång i veckan och såna där ansiktsbehandlingar. Lite jävla brudig. Samt att ha fräsch hy är ju fräscht. Jag röker inte, men lyckas säkerligen paja min hy på andra sätt med mitt levnadssätt... *Harkel*
Bara för det ska jag äta mera av Linus potatisgratäng som är fylld med grönsaker, imorgon! Min Linus är ju vegeterian.. naaaaw, sötisen.
På jobbet lyssnar han till, när jag gabar på honom, "hjärtegulleskrutten", "myspöset", "darlingen", "sötnosen", "du, the love of my life" och "sötnosen".
Ja, vilken härlig sommar jag har haft med mina grabbs på restaurangen! =)
Linus flyter liksom med, så det är chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0