c-block - we believe. en av sommarens låtar!

Verkligen höstkvällning, så har det varit ett tag nu. Man jobbar, kommer hem och har en hel kväll framför sig, dricker vin och försöker mest döda tid tills man ska sova och sen upp och jobba igen.
Nu har jag kommit in i den där "Sötsugen-höstkänslan", ni vet när man liksom bara går runt och tänker på typ chokladpudding, muffins, ost i överdoser, etc.... min kropp kan inte och ska verkligen inte äta sådant så jag får ofta stilla mitt sådant sug med att dricka massa cola.
Nu ikväll är jag lagom uttråkad, nätet har sölat, så jag har läst min bok, druckit vin. Traggat med Mats, min bästis 4 life.
Och så tjatat på sweetiepie att han måste fixa nu inför lördag för jag har lyckats planera en så satans trevlig lördag så nu vill jag att alla kommer!

Och så har jag ätit massa kokt skinka från Vidas... äckligt men vad ska man göra?
Längtar tills jag ska trycka i mig potatisgratäng imorgon.... ensig i maten, - jag, - whaaaat?!

Btw, Vidas favoritlåtar som jag hört typ 374747 gånger under denna sommaren, - men den är grymt bra; here it goes----> http://www.youtube.com/watch?v=ncJD2PmRGns
sjuuuuuuuuuukt bra låt. Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0