en ny era börjar... men allt löser sig

Curva! (Polskt skällsord, som typ polacker säger hela tiden... ha ha) Nåja, jag vaknade runt 6 tiden, med strumpbyxor (för igår, den 25de augusti, - va första dagen detta år som jag fick börja ha strumpbyxor under mina andra byxor... höstdepp) , kjol, linne, tjock tröja på mig och inser att jag åter igen bara lagt mig ner och somnat däckat.
Nåja, jag sov om till iaf runt 8 tiden då darling skickade sött sms. Han kommer förmodligen nästa helg, och med bil, vilket är great för då kan vi åka runt lite här på Bjärehalvön... även om som sagt vädret är höstligt... men vi ska iaf gå på bio och ut och käka. Och sova näääääära och pussssssas. Mums!

Jag gillar ju hösten, även om just denna är väldans förvirrande för mig. Flytta, pengatrubbel, jobb... allt... men visst det blir 3-4 osäkra månader, men det är många unga i min ålder som sitter i samma sits, och allting löser ju sig. Jobbig period är aldrig kul, men ska jag nu ändå hem och packa så känns det rätt okey att ha en "fri" månad till det, men sen får jag gärna ha ett jobb!!
Älskar att söka jobb, men man blir så ivrig att man sitter där helt glad och liksom hoppas , nästan så det känns som man liksom fått det.
Sen får man tråkigt mail tillbaka....
Jag är ju underbar - så anställ mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0