everytime I Hässle

Blev en sväng hem, med allt det innebär.... Katastrof först, vin sen, - strul med Lalle. Hyrde 3 filmer i min ensamhet, - helt underbart. Ligga i soffan och kolla film. Hemma. Mys. Mitt hem.
Åt Mats glass med kolasås 3 på natten, sov och vaknade och kollade nyhetsmorgon. Jag som inte sett tv på hela sommaren.
Träffade Lalle efter x-antal-strul-daga....r i tordagskväll, kollade film, myste i soffan. Sovde tillsammans. Mysig morgon.
Och igår körde pappa tillbaka mig, vi hamnade på en restaurang i Ängelholm och åt wallenbergare med potatis, ost, gräddsås. Mums.
Sen jobbade jag.
Idag börjar jag kl 3.. har ägnat förmiddagen åt att söka jobb. Man vore dum om man inte anställde mig.

Btw, hemma hann jag handla lite.. pics later, sweeties. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0