idag blir en dag på stranden!

Jajamänsan, vaknar och tänker mig att spendera några timmar nere vid stranden och sola och bada! Och utanför mitt fönster ösregnar det.
Jag tänker trotsa vädergudarna ändå. Så, om några timmar hittar ni mig på ett badlakan i min bikini och emellanåt är jag i havet. Jajamänsan, trust me. Typiskt Linngrej.

Lyssnar på Kalle Baah, så jäkla go musik! Gissa vad jag har i näven? (A)

Måste boka tatueringstid. Minns någon av er vad det va jag ville tatuera in? Den texten.... minns inte själv. Har skrivit den här... Nåja, då va den kanske inte så betydelsefull om jag inte ens kan minnas den?'
Nåja, jag och mitt minne... Ibland är jag fett dum. Lovar grejer i fyllan tillexempel, sen måste man ju stå för dom dagen efter. Attans.

Gick ner 6 hekto sen igår... men ska ner 5 kilo. Går verkligen kasst för det har jag snackat om i typ 3 år. Min kropp ska kanske väga typ 60, och liksom nöjt sig med det. Jag vill väga 55, eller 53.
Förresten blir jag mer och mera kåt på att jag är breddaxlad, -dessto mera jag får höra det, konstigt det brukar vara tvärtom. Men jag tycker det är snyggt!!!

Vet ni att på polska när något är i plural så sätter man dit ett "y" i slutet, så på jobbet när de snackar o ex säger fish and chips så blir det "fishy chipsy" ha ha jag har lärt mig en del polska denna sommaren. det är det enda språk jag hör ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

darling du ska ha whitetrash med husvagn ;), whitetrash forever

2010-08-06 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0