jag lever!

Hallååååå , det va like 4ever!
Jo, jag kom ju iväg till Hässleholm den där dagen för tydligen 6 dar sen.
Mycket har hänt! Den kvällen möte jag upp Matsdarling o lite annat slödder.. ha ha, kidding ! Drack lite. Sen begav jag och min kära Mats oss hemåt mot mig, dagen efter vaknade vi och va redo för festivalen i staden. Blev parkhäng och vin.
Min kusin Rasmus kom in och sov över de två nätter jag va hemma, och sen i fredags eftermiddag åkte jag, Mats och Ramus tillbaka till Torekov med min pappa.
Har jobbat dessa dagar, men vi har hunnit med att bada en del =) Vi va nere i höga vågor och ösregn nu i förgår, lovely!

Blev något knas med Lalle.... orkar inte ta upp det, men ledsamt och tråkigt... Jag vet inte vad som är nu... ='( Vill endast ha det bra... inget bråk, bara fint och kärlek.

Åhhh!

Imorgon ska vi förresten ha sommaren galnaste fest. Det är dags för personalfest.... det är skitkul men det ska vara i Båstad och jag vet inte något om hur jag skulle kunna komma tillbaka hit.... Jacob sa jag kunde sova hos honom men också om han blir för full så är det lätt att han bara drar. Vet inte vad jag ska göra. Vill givetvis festa med detta härliga gäng vi varit i sommar, men vet i fan hur jag ska lösa allt. Tänktänk, - Linny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0