like a chicken

Jag kom på bussen till Båstad och väl på den märkte jag att jag va tröttis, men inte mycket att göra åt det. Väl framme gled jag runt, handlade mig en grillad kyckling, ramlösa skogshallon och tomater och satte mig på en gräsmatta. Sen gick jag inom club tintin, - som jag skrev om häromsistonde, - han som äger det frågade mig om jag ville jobba. Det är en grym restaurang och club, och idag fick jag sitta ner med blivande chefen och diskutera menyer, - jag fick "hemuppgift" som ska diskuteras om 3 veckor igen tillsammans med den andra kocken. Nice. Nu ska pennan glöda!

Kom hem runt halv sju ikväll, somnade faktiskt en stund tills luren ringde... Lalle ville ringa och säga att han älskar mig och längtar efter att krama mig. Helt ok att vakna med sådana samtal.

Lyssnar på Kapten Röd. *Håll tummarna att nätet slutat krångla*

Nästa gång jag är ledig åker jag nog hem... längtar till min lägenhet, min Matsbästis, min Lallesweetie, och min kusin o alla som är snälla mot mig o mysiga- resten saknar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0