linn milefalk á la svensson

Satt igår och funderade på detta med familj och á la svensson-grejen. Alltså det är so not me, men ändå är det rätt mys med några ungar (typ 2) och klä dom i 70tals kläder och lyssna på deras tänk o bara älska sina ungar över alla annat.
Och det är mys att ha en snygg karl som är bra, och lite svensson-sova med honom varje natt i en gemensam säng.
Det är ju drömmen med ett eget hus.. då kan man bara "fuck you" till hyreskvartern som Peps sjunger... nu bor jag iof i bostadsrätt, men ändå.. ha eget hus, plantera lite tomater som inte kommer, sola på sin egen gräsmatta, nightswimming i sin egen pool... bjuda hem alla man känner på grillpartaj och kunna lira hög musik.

Men jag tror detta med familj och sådant tänk är absolut inte jag redo för än, men när jag väl blir det... då blir jag den underbaraste frugan som finns och den hippaste morsan som finns. Japp. Vilket jävla guldkort jag är.

Och tänk va mysigt att packa såna picnickkorgar som min mamma textil alltid gjorde till mig när vi på skolan skulle iväg. Risifrutti, tunnbröd och alltid någon jävla frukt, och go oboy.

Btw, vädret börjar bli skit här igen. så mycket mer av sommaren fick jag. Tacksamt. Tar på mig termosbyxor på väg till Båstad.

Puss ha en fin dag. (förresten gick jag inte upp ngt från igår. Konstigt?)

Kommentarer
Postat av: lillen

du vet vännen,jag har borde hus och stor säng(bara att ta ditt pick o pack och komma

2010-12-12 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0