nighty nighty

Ska hutta mig själv in i duschen, vädret är maxat kasst, men Jacob svarar inte om jag kan åka med han från Båstad till jobbet.. Tänkte annars dra runt halv två, som igår. Så hinner jag käka också. Äter aldrig på arbetstid, - inte som andra.. jag tycker att när jag har mina arbetstimmar ska man arbeta, men andra resonerar ju annorlunda... *harkel* som att sitta och äta en pannkaka i en timme... - en betald arbetstimme.. Njaaa... sådant tycker jag är fel. Jag äter antingen en kvart innan jobbet och sen arbetar mina timmar. Think you know what I mean... annorlunda mentalitet beroende på vart man kommer från..... Mhrm.

Igår käkade jag kräftor, nypotatis, creme fraishe och isbergssallad. Vad ska jag äta idag?
Gick ner liiiiite från igår, väger nu 59, 4 - way 2 mucho- I know.

Dusch nu, sen kanske vila en stund o sen traska till jobbet. Linda Rosing har gjort mig torsk på powerwalk... eller inte. jag hatar motion, sport och sådant där skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0