snöfåglar får det bli, - it´s a date

Nä, inte mycket har hänt sen sist... jag lirar Billy Idol och tänker på när vi såg han i somras, - underbara sweden rock. Längtar redan till nästa hemma. Önskar jag va en björn, som la sig i ide över vintern (det gör väl björnar...?) och sen bara vakna av små söta blommor och solsken framåt våren. Maxat mys.
Fast i vinter ska iof jag och darling göra snöänglar, eller som han trodde det kallades "snöfåglar"... Nåja, vi kan göra både och!

Messade sötisen Linus, frågade om det hände något på jobbet och allmänt höstångestdepp-sms från oss båda. Jag kanske skulle traska ner dit men både Kim och Cleo jobbar så jag chillar... hihi... ^^
Vi traggade ocå om ang festen imorgon, så vi får se....

Vädret är nästan soligt här så att sitta inne hela eftermiddagen också är kanske fett boring. Har däremot sökt en del jobb och det känns okey.

Nu får det bli duschen, känner jag sitter och liksom blir flottigare och sunkigare för varje timme.... gud, - jag är så het.

Vill ha mat... tacospaj med gräddfil... eller pappas kasslergratäng... och mc donalds mat...
Fattar ni att jag är hungrig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0