soldans á la fiskhuset med vädergudarna

Sommaren är inte över, idag planerade jag och min chef att vi alla i personalen ska ut och dansa soldans så solen behålls och hösten inte alls är på väg!
Så imorgon har ni ett helt gäng från Fiskhuset ute och dansar. Nakna.

Började 9 imorse, och hade ställt klockan på 6, men på något viss har jag nog stängt av den för vaknade kvart över sju, tur jag inte försov mig iallafall.

Idag slutade en av tjejerna, en jättesöt thailänsk tjej som vart där och gjort alla smörgåsar på morgonen under sommaren. Som tradition på jobbet när någon slutar så ska de kastas i havet... Linus smög på henne bakom och tog hennes ben medans Martin tog hennes armar och så sprang de ut med henne, över bryggan i hamnen och gungade henne framoch tillbaka och sen slängde dom i henne! Ha ha, såg för roligt ut!

Efter jag slutat cyklade jag hem i fullblåst och ösregn... Jobbigt. Kom hem helt dyngsur.

Idag har jag ätit rabarberkaka med vaniljvisp. Mums. Nu är det vin som gäller..., känns konstigt att vara hemma såhär tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0