sommarväder och jag drar till båstad

Checka vädret! Sommaren är inte helt slut! Glädjande att vakna med solen i ansiktet... faktiskt. =)
Jag ska förmodligen bege mig till Båstad nu på förmiddagen. Kolla cash och handla lite dricka... darling och jag är dock inne på att ta en hel vit månad. Kan vara skönt och väldans bra för kroppen...

Då kanske jag kan bada idag också!

Igår kom jag hem efter jobbet runt 22 tiden, först satt vi utanför jobbet och vi fick löl av chefen =) Och igår kväll somnade jag framför sista sagan om ringen filmen, precis som kvällen innan. Vaknade runt 3 i natt och begav mig upp till mitt rum och min säng. Vaknat nu runt halv åtta.

Imorgon är det löning och förhoppningsvis kommer Mats hit på onsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0