t9 is daaaa shiiit

Jodå, jag måste ha däckat väldans tidigt, typ vid 22-23 tiden? Vaknade med min halva kropp i sängen.. Nåja, vaknade runt 3 tiden men kunde somna om till 6 tiden, och då ringde my love och han hade fått tag i en ny mobil men ibland är han lite stenålderstänkande *harkel* så han ville få bort t9 på den så han kan skicka sms... Dooh, jag hade vart knäpp om jag inte hade t9 på min lur! Skickar åtminstonde 30-40 sms om dagen? Kan det stämma? Jösses.
Jag vet en viktig politisk grej som bör tas upp nu när det är valår och allt... - we all want it we all need it; inför alkolås på sms. Tack.
Jösses.....

Förresten så gick jag inte upp något från igår, även om jag åt rabarberkaka med vaniljvisp. Men jag gick å andra sidan inte ner något heller... 5 kilo ska poff, vara borta.

Lyssnar på denna låt----> http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U   och grejen är den att Rhianna är bra, men hennes röst låter typ tråkigt samma hela tiden, jag skulle lätt inte köpa en skiva med henne...

Detta tänkte jag äta idag... ----> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7587995.ab  Maskdarling, ska du bjuda din bästis? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0