thåström, detta härliga underverk

Thåström är så grym. Och snygg. Vill svettas och ha hårt sex med honom. Han är först och främst en underbar musiker och hans texter är skrivna med guldtext, or something. Han är guden. Och han är så underbar. Hade viljat leka med min tunga på hans kropp. Vackra man; http://www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o

Sitter här och dricker lite vin, lirar kungen och smsar.

Nästa helg kommer darling och Maggan (darlings ex) och hennes stora voffe. De kommer på lördag förmiddag och på kvällen ska vi grilla. Hoppas på fint väder!
Kommer bli supertrevligt, förhoppningsvis!

Imorgon börjar jag kl 13, och vid 11 tiden kommer min mamma Textil hit, lite tragg, hämta tvätt och kanske ner till någon restaurang i hamnen och tugga lunch.

Btw så har jag en enorm chokladmuffins bredvid mig. Men icke! Banta, banta, banta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0