detta med att ge komplimanger, linn snöar i sin värld.

Mina polacker körde fest till ungefär 3 tiden i natt. Visst är det lovely att höra dunka-dunka musik när man är dötrött? =) Jag däckade iaf i min bingen och vaknar åter igen med alla kläder på, men va väldans tröttis så begav mig inte upp fråns halv tio. Älskling ringde och berättade att han stannat hemma från jobbet idag och då tyckte jag att han lika bra kunde stannat hos mig igår, och inte behövt åka från idag, men men.

Satt och funderade på detta med komplimanger. Hur sjukt det kan vara egentligen. Man har ju fått massa på krogen under åren, och visst, - kan ju finnas en del sanning i dom. Men dessa komplimanger som verkligen betyder något. Jag tycker absolut bäst om att få komplimanger om den människa jag är, och utseenderelaterade är inte alls lika betydelsefulla, men det tror jag gäller alla? Samtidigt som man ju vill höra att man ser bra ut, etc.
Men komplimanger är olika betydelsefulla från vem de kommer ifrån. Dessa dagar fick jag te x höra av min darling så värdefulla och även om de både är riktat mot mig som människa men också utseende, och bara för jag tycker om honom så blir de betydelsefulla.
Det är otroligt mysigt att höra han säga "Du är så fin och jag älskar dig på riktighet, mitt hjärta", och sen är det grymt härligt att köra dirtytalk in the bed.... hi hi..., att få höra han säga vilken fin kropp jag har, att jag är otroligt sexig, etc. Känns också nice i hjärtegropen ju.

Oj, vilket tjötinlägg det blev... ha ha... nåja, dricker vin, äter dillchips. Lyssnar rammstein. Vädret är fint, jäkla konstigt det har ösregnat sen igår kväll och till åtminstonde 7 imorse, men nu strålande sol. Sverige i ett nötskal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0