jaja

Inreder mitt rum som jag ska flytta från om typ 3 veckor, - jag har hela övervåningen för mig själv, men skit samma, mitt rum har jag haft hela tiden, - idag kom Manfred (han jag hyr av) och tyckte jag skulle ha mera förvaringsplatser i mitt rum, - jajmänsan, så nu inreder jag för fullt här. Och vad jag egentligen endast behövt i sommar är typ en säng.. men haft en säng, fyra garderober, etc.... nu har jag en hel övervåning plus en massa mera places in my room... nåja....

satt och tänkte på detta med Madonna. Hon är ju , - ja -ord finns ju inte ens, - men detta med hennes träningskroppsfjanteri. Madonna är typ 2-3 år yngre än min Mamma Textil.
Alltså, nu är detta en jättemysig komplimang till alla söta gosiga mammor där ute, - men visst ska mammor vara lite sådär "kramgoa"? Lite sådär som mormor fast light-style. Min Textil behöver inte göra kanelbullar till frukost men sådär kramgo ska hon vara. Just där kom Madonna in. Jag skulle typ dö av ångest och tvångstsyndrom om jag hade en mamma som sprang maraton varje morgon. och bara brydde sig om hälsa, blaaa blaa, dieter..

En mamma ska vara som våran mamma, - för hon är verkligen den bästa.
*här skulle komma en bild men nätet är shiiiit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0