vad har du i näven när du vaknar?

Fan vilken vacker morgon! Det känns jäkligt konstigt att känna sig utvilad när man ändå vaknar av alarmet kl 6? Snoozar ju givetvis för det är mys.
På tal om mys, jag börjar nästan bli pirrig, det känns som evigheter sen jag träffade sweetiepie, men det va typ 3 veckor sen? Och nu kommer han denna helgen. Sova tillsammans. Ibland kan jag bli sådär fjöntigt oskuldsfull, - liksom vara nära, pussas och snuska.. thihi.
Men det är en rätt charmig känsla?

Nyss snackat med Matsdarling, den lilla glidaren har haft maginfluensa i två dagar men igår va han frisk och gav sig på en fylla, - han berättade precis att han lyckats vakna i sin säng (vi har lite problem med att hamna i våra sängar, vi två.. soffor is da shiiit) och han vaknade med en subway baguette i ena handen och i den andra låg kvittot. Japp, Hässleholms-style á la Linn&Mats!
Han skulle asa med några brudar hem igår, sista svängen jag tragga med han, men de hade nog inte lyckats för han vaknade ensam... haha... min Mats det =)
Själv är jag inte vidare bättre när det gäller mina "vakna-morgnar".. men idag kändes som vanligt, - vaknar med hello kitty mysbrallor, arbets t-shirten och "golftröjan" och en strumpa på mig, - med ansiktet under täcket så jag trodde jag va blind.. jag hade inte dragit för gardinen och dörren till rummet va fullt öppen. Japp, - en vanlig morgon!


Jag gick ner 6 hekto från igår. Men jag ska äta potatisgratäng idag också. Fast också det enda jag ska äta. Och björnbär. Inte tillsammans då.... dooh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0