ytterligare matdiskussin från mig

Jajamänsan, blev nog för sött med den där muffinsen och samt hällt i sig öl.. vaknade runt 3 i natt och mådde illa, kräktes inte men bara kändes blääää...
Vilken jäkla nice dag det va igår på jobbet. Linnh är verkligen en sån satans go tjej, verkligen en som skulle kunna vara en riktigt bra kompis! Så bor hon i Värmland... dooh...

Som alla borde veta hatar jag ju massa nyttighetstragg om att man ska äta det, det ena och det andra... bla bla, fullkorna mig hit och fullkorna mig dit, liksom.
Men jag tror och vet att yoghurt baceluskerna är attans bra! Go them alltså! Plus yoghurt är väldans gott.

Jävlar va det blåser storm ute. Jag ska gå till jobbet... men solen skiner samtidigt, skumt. Nog höga vågor ute på havet... fast brrr kallt när man kommer upp!

4 månader till julafton, btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0