big time sorry

....... men det är ju just så att words programmen på min laptop knasar o eftersom min vanliga data fortfarande är i Halmstad (sen 3 helger) så måste jag skriva ngnstans o då råkar det bli här, så dont give a shit about that , det är skolarbete som ni inte behöver lägga ett skrutts-energi på...

btw berättade jag att jag fick 38 av 40 på provet vi fick tbx igår? MVG ! fan va jag är bra, älskar mina bra betyg jag haft denna utbilning, bara att fortsätta.

 

Imorgon ska jag o min klass på matmässa till Malmö. Jag måste liksom lägga mig skittidigt. Fan ingen mera Plura ikväll, love him, men dax för lite poppig 90tals dänga.

Undrar varför honeylips of mine inte ringt 2night, endast fått sms... miss him, han är mitt hjärtemysvärmare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0