hum, hum från humlegården

Jag har läst entreprenörskap förut och det är ungefär samma grejs man ska lära sig i företagsekonomi och desto mera råkåt på att starta eget är jag. Det är min grej, jag vet det. Jag pallar ingen jävla chef över mig utan jag passar bättre som min egen chef - jag vill köra mitt koncept och mina idéer - jag kan vara en bra entreprenör för det bubblar egentligen utav företagsglow inside me. Just wait and see. Det kanske startas om typ 10 år eller om 2, men denna idéén speedar mig.

Idag är det lördag. Varit på staden med min kärlek, gick till biblan och lånat skivor - så jäkla bra, 33 svenska låtar från 1969-1982 - PROGGKLASSIKER där har ni en jävligt bra skiva, ettan är dock bättre än tvåan men det har lirats hela eftermiddagen, under tiden som arbetet skrivit klart. Men blir plugg imorgon också, och på eftermiddagen ska vi till Lalles syster en sväng.

Hoppas ni haft en fin lördag och eran kväll blir toppen. Länge leve proggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0