åsnekukångest...

Ångesten är total. Kom till hässleholm i fredax, åkte med anna och magnus, de jag jobbar med. Söp bort fredagen? Vaknade av Lalles kel kl 3 på natten, begav mig hemåt efter en enorm utskällning mot honom vid 4 tiden, hem och krama min Mats som snarkade hemma i min soffa.
Gött att vara hemma i min lägenhet, inte varit hemma på evigheter.
Sen kom lördag. Mats drog och jobbade och efter vi hinkat vin däckade jag en sväng, sen blev det parken och vännerna och sen kom min kusin och sen blev det jag, kusse, mats och daniel hemmahos mig. mera vin. Vaknde imorse, lägenheten upp och ner - jag också, resten också.
Är det inne att sova som pippi långstrump btw? Vaknade bredvid Matsbästisens fötter right into my face och kollar bort mot min säng där min kusin ligger och har fötterna på huvudkuddarna.... inser att jag och Daniel är de enda vettiga i detta gäng. Kollar mobilen. 8 sms á la pårökt. Inte kul.
Drack vin.. igen.

Åkte ikväll, vid 18 tiden med pappa till mitt Torekov. Handla frukost till mig och telefonkort på statoilaaaaaa och även en hamburgare. Kom hit, till huset, kom på jag ville bada, sa till pappa det, åkte ner till hamnen igen, badade, åkte hem. Pappa åkte hemåt och nu hinkar jag vin och har så jävla ångest. Lalle fitta sig ordentligt, - jaja. Men saknar mycket hemma. Blir sjuk i huvudet hur allt blir när man kommer hem.

Ångest ångest ångest. dont ask.

Jo, jag skulle inom HM och handla mascara.... 870 kr senare kom jag ut. Köpt fett snygga linnen, så trash - passar mig skitbra. den ena garvar jag rumpan av mig ännu - "who who who cares?" hahahahhahaaaaa gud va perfa!

Btw, så frågade min pappa idag "har du några nya tatueringar nu?" (typ inte träffat han på 2 mån) jag bara "nej jag har ingen plats". smart dialog.

btw2, - ännu mera blåmärken. Var fan kommer de ifrån??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0