bajs youtube

Jävla youtube, - attans va jag kan bli sne på det ibland. Precis som ibland sölar det?

Kom till jobbet go och glad... lekte med Martin, Jacob och Linus, sexskämt direkt och jag står för de flesta, gned min underbara kropp mot dom och Linus gör narr av att jag har klumpmage. Jag fattar grejen nu, - man kan inte ta åt sig när man jobbar med polacker, och sen också när de skämtar bara för man första gången reagerar. Så Linus garvar ihjäl åt detta och kallar mig tjockis. Tacksamt. Så jag tog av tröjan och gned bröst , men mest mage - mot alla tre.
Jajamänsan.
Sen skulle det jobbats... men vädret va skit idag så kom typ 10 beställningar.... på hela dagen.
Så vi kom fram till att stänga kl 7 i varmköket va okidokie, och sen kom några frysna människor och beställde fisksoppan, så det blev väl vid halv åtta vi stängde.
Ingen snabb städning för Jacob och jag hamnade i vattenkrig... igen. Maxat vuxenpoäng, - men sjuuuuukt roligt.

Fick skjuts av Linus hem pga vädret så nu måste jag fixa hur jag ska komma mer till hamnen imorgon... måste till båstad innan jobbet... apoteket, systemet, banken. Fick lön idag! Pengar gör verkligen en lycklig. En go summa också.

Vart är Mats?

Ska checka taxi så jag kommer ner till hamnen imorrn, annars måste jag vandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0