dancing in my own

Life is good right? Vilken knasig dag. Hamnade i Båstad... somehow. Åt våffla med banan och choklad glass på, - denna busschaffisen är för jäkla go alltså, han tycker jag är underbar så jag ska egentligen pröjsa 22kr men han tar 7 kr för mig. Jag bara garvar. Med en kopparbäääääääääärs i näven.

Kom hit med bussen 11.50, tänk jag gjorde inte en "Mats" att göra en "Mats" betyder följande:
- Sätta sig på fel buss/tåg
- Supa bort sin mobil
- Supa bort sig själv.

Men det är åtminstonde miiiiiiin Mats. Min bästis. Tragga med han nyss, han har lagat ärtsoppa i den kastrullen som jag brukar koka lax i, och han tyckte inte det smakade gott. Och jag dör av skratt. Alla vet väl man har olika kastruller till olika maträtter? Daaaaa

Blev go kväll med mina polacker, sen sov jag en stund. Nu lirar jag Robyn och ska va pigg kl 11 imorrn när Textil är här. Good luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

med andra ord, linn milefalk larsson äter bara tre sorters rätter o en av dom är denna jävla laxsatan ;)

2010-07-23 @ 14:56:23
Postat av: Anonym

Btw, angående att göra en mats, jag har iallafall sett skåne i tid o otid =)

2010-07-23 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0