deprimerad pussy?

Kom precis att tänka på det avsnittet av sex and the city när Charlottes *pip-pip* (musen) är deprimerad! Ha ha, såååå roligt. Inte för Charlotte...., men att man ens kan komma på något sådant! Eller det kanske är fakta? Oftast när någon sur-tant (Kim är det modifierat) som inte fått sex på länge, så sätter det sig ju på humöret.... men pussy också?

Idag är jag död. Skulle skriva ett sms igår, la mig ner, och vaknade nu vid 6 tiden. Hade bara somnat pang boom. Inte ställt någon klocka eller något, så det är tur jag inte jobbar morgon, - jag hade hunnit men va riktigt tröttis. Jag ska med bussen här nedanför vägen, till Båstad.
Min cykel står nere i hamnen, så jag vet inte än om jag hoppar av här vid huset på tillbakavägen eller nere i hamnen och väntar de 2,5 timmar tills jag ska börja.

Imorgon ska jag sova.... Bara inte Mange och Elias vill komma hit allt för tidigt på förmiddagen. Sen ska vi till Ängelholm , träffa lille Mio och Kajsa. Hoppas Fredde är ledig... men visstja, det va han ju. Det va det som Mange blev så förvånad över... Så imorgon blir det familjedag!

Kommentarer
Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:55:42
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Maggiebell

hahaha det är så klockrent ;) love SATC..

2010-07-27 @ 09:06:31
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0