doooo u want it, doooo ya need it

Ha ha, jag är en nojig jävel. Har först och främst en vagel i ögat... aj aj. Sen skulle jag sminka mig, och ansiktskräm (som jag oftast glömmer är sådär skitviktigt..) och tyckte mig se typ en rynka i mitt ansikte! Då fick jag flashbacks från när jag utbildade mig till make up artist, då vi snackade om dag-nattkrämer, och antirynk och redan DÅ sas det att 87or (som jag är) redan egentligen ska börja med antirynk! Herrejösses, alltså jag är 23 år.
Ingen hälsosam jävel i och för sig, så jag kommer vara en sån där white trash-mormor redan vid 25.... or something.

Btw, idag, förutom rynkskandalen, så mår jag prima. Vädret är lovely, älskling skickade sms där han skrev hur mycket han tycker om mig och saknar mig. Jag längtar till jobbet.. så jag kan styka en kniv i Kim... nää, men jag vill jobba, älskar ändå stressen i köket och alla andra jag arbetar med för de är så sjuuukt härliga. Igår höll jag och Jens, en av killarna som jobbar i det andra köket, när varje gång han kom med en fishermans plate el fish and chips , "doooo yooooou waaaaant it.... doooo yooou neeeeed it... baaaad" hela tiden!
Man blir snurrig av alla beställningar, den sjuka värmen och alla timmar man jobbar. Men det är ändå gött.

idag drar jag till Båstad, tänkte jag, en snabb runda.
Btw, vem vill åka med mig utomlands till höst? Jobbar hela sept, men efter det =)
Och vem ska hänga på till way out west? Emelie och jag ska dit iaf! Nice! Ska se Iggy. Och jooonka honom... ha ha. i wish säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0