frukost ska vara hälsosamt för det har Linda Rosing sagt

Sitter och stör mig på att jag blev lite väl dragen, så jag ramlade och nu ligger låset till min cykel.... - någonstans bland gräset i Torekov. Fuck, måste ut och leta.
Idag börjar jag kl 15, men vaknade dåfan ändå först vid 6 tiden och kände mig stressade som en grek, men somnade om, och sen ringde Todde kl 7 och va snackig, sen snarkade jag en stund till, och vid 8 ringde pappa.I get the point, så jag asade mig upp ur bingen och hävde i mig cola och daimmarabou-choklad, sån där hälsosam frukost á la Linda rosing. Mums, min klumpmage myser.
Och så lirar jag Kid rock och Governor Andy.... inte för de släppt en låt tillsammans, men var för sig.... Daaa....!!!

Jo förresten, så fick jag ju numret igår, till avdelningen i HBG som Kajsa och brorsan och lille Mio är på, men kunde inte ringa igår, pga de stänger av telefonerna där från 20.30 till 7 på morgonen. Så ringde dom idag, först snackat med Kajsa som hade ajaj, pga kejsarsnittet men mådde great anyway och sen tragga med Fredde som oxå va jättelycklig =)
Åh är så glad för deras skull.

Och snackat med Lillen oxå denna morgon, får se när han dyker upp =)

Nåja, borde hutta mig själv in i duschen innan jobbet... luktar grek. Ha ha, har ni knullat en grek? Inte jag, men kysst en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0