hångel med darling i havet är skönt.

Mysig dag. Masic och darling kom ju hit idag =) Och vädret va härligt. Jag begav mig ner till hamnen, lite dragen, käkade på jobbet och sen träffade jag upp dom. Blev pusskalas med älsklingen, shiiiit va skönt han kysser min darling. Grymt.
Jo och vi tre satte oss på den andra hamnkrogen och drack oss varsin stor stark, och sen begav vi oss ner till vattnet och jag och älskling badade tillsammans, väldigt skönt. Vara näraaaaa och pussas!!

Sen började jag jobba kl 3, och darling och Masic beställde mat på min restaurang. Jag va på gott humör och fnittrig och mitt vanliga snurriga humör =) Ha ha. Cleo kollade på min mage och frågade om jag va gravid,ha ha och sen började alla skämta om det och att det va Jacob som va farsan....!!! Oops =) Ha ha!
Jag har ju som sagt en klumpmage... men så är det, den försvinner liksom inte, men men. Whatever, orkar inte bry mig längre.... rätt soft inställning.

Slutade runt halv tio ikväll, och tog mig faktiskt ett kvällsdopp. Jäkligt skönt och det är så fint med havet på sommarkvällar, när solen går ner och himmlen är otroligt vacker.

Fatta jag träffade min kära idag!!! Kan inte hålla fingrarna borta... pilla, pilla, mums. Och hångla! Så skönt. Och bada tillsammans va så sjukt skönt, kramas. Jag sa till honom att det är bättre att bada än att duscha med honom... Haha, och vad jag menar med det är att jag syftar på en av gångerna vi duschade tillsammans så stod han endast och diskuterade politik i duschen.... Zznnark... vi har nämligen HELT olika politiska åsikter.... en vänster och en höger. Behöver jag ens säga vilken jag är? Reinfeldt skulle få en stor bamsekram av mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0