its a lovely day

Så nice dag, kilade ner till jobbet, folk va goa, Kim va inte där. Alla är gladare och jobbar på och mår bra när hon inte är där.
vi stängde köket runt halv tio ikväll.. så va klara vid kvart över ungefär. Våran chef tyckte vi va underbara och jobbt duktigt idag så vi fick oss varsin öl. Sen satt vi och traggade på baksidan och vissa skulle in till Båstad ikväll, men jag hade traggat skjuts av Izy (en polsk tjej jag jobbar med, och hennes syster Magda. Supergulliga) och eftesom vi jobbar samma tid imorgon så hämtar hon mig också! Gullefjuntigt!
Men jag ställer mig in på Linus fest på söööndag =)

När jag kom "hem" med en öl i näven (corona med lime i, - så brudigt värre. Härmade de andra.) så satt mina kära polacker (läs: rumskamrater, hrmf) och pimpla vodka så jag hängde på. Blev lite vin och två vodka drickisar, men nu kommit upp till mitt rum i huset och ska kolla lite bloggar, sova, ja..

Btw, Tony har ringt idag så snackat med honom två gånger, vi fattar ju varandra väldigt bra, vi var ändå ett par i 4 år och kände varandra innan dess, han är mys. (Förutom hans dåliga sidor....)

  tony and me i will always care 4 u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0