jag är lika med en stekare... enligt linus

Lyssnar på Starship - we build this city, gissa om jag brukar sjunga på den? Stuck in my head.
Jodå.

Begav mig iväg imorse och Vitas hade fixat ett helt nytt hjul till min cykel, som va kasst, redan innan kl 8 imorse. Sött. Kom till jobbet, och va lite först på morgonkvisten men kickade igång senare, stress och massa beställningar. Mycket gött folk som jobbade... ha ha... vi bara snurrar i våra världar. Alla utom Kim för hon är sååååå jääävla perfekt i aaaallllt hon gööööör ... eller inte. Znark, lilla asshole.

Jobbade på. Dagens mat; 2 ost skivor, med sallad imellan, några pommes doppade i aoli (älskar denna. vitlök och saffrans blandningen!) och sen va det dax att sluta vid 15, då drog jag till Båstad, och tennisveckan är igång. Linus och min dialog gick såhär, (han började nämligen kl 15)
Jag: (Sa först hej då till alla såklart) - Bye bye sweetienosen, nu drar jag till Båstad igen.
Han fattar varför jag ska dit.... hi hi.
Han: Nice, ha det så fint... ta en från mig också. Men du , det är bara massa stekare där nu.
Jag: Ja men då passar ju jag in skitbra!
Han: Har du lagt ner white trash drömmen á la anna nicole?
Jag: Gud Sötnos du vet ju mera om mig än jag trodde. Jonk in da trunk.
Han: C ya, ha det fiiiint.

Så bussen tog dubbelt så lång tid pga tennisveckan, men busschaffisen tyckte jag va härlig prick så jag pröjsa endast 7 kr fram o tillbaka. Ha ha fråga mig inte varför, men han verkade lite dragen. Gött-

Så jag hann ungefär en timme inne i Båstad, och visst va det brats, men heey, - alla är vi av samma skrott och korn, eller hur? =)
Kollade lite affärer på smycken, men hittade inget jag riktigt föll för.
Gick ner och tog mig en glass istället och sen handlade vin.... ska inte skvallra om hur många liter.
Bussen tillbaka sen, tog ett kvällsdopp. Skönt.

Nu, snackat med Mats som är hos Emma! Saknar de både två.
Och så tvättar jag, för hand. I badkaret. Det enda som är nice med det är att man inte behöver ha koll på tiden... som jag ens har det när jag har en tvättmaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0