kanske drömmer om mitt eget bröllop.... who knows?

Började morgonen med att vakna, och va säker på att jag skulle jobba, men inte på mitt vanliga jobb utan att jag skulle iväg och fixa beställning till ett bröllop tillsammans med en av de jag bor med, Vycka, en av brorsorna. Jag va så jävla säker på att det gällde men något kunde liksom inte stämma, varför skulle han med, som är målare och snickare, och varför skulle jag ens fixa någon catering till ett bröllop? (Jag kommer säkerligen göra det i framtiden, inom denna branchen men inte just idag! =) )
Så antagligen hade allt hänt i drömmarna, så jag somnade om till 8 tiden iaf.

Nu häver jag i mig cola och borde tugga något också, men glömde köpa med något igår... som alltid. Allts¨vi har gemensamt kök men jag stoppar inget i kylskåpet. Jag äter liksom på jobbet alla dagar jag jobbar, och de dagar jag inte jobbar blir det glass, choklad, vin... Ha ha ! Smarthead. Min diet är perfekt.
Men nu är jag hungrig. Har iof mina dillchips.. kanske blir dom.

Blir nog Båstad idag också. Traggade med brorsan för en stund sen, han ska dit och jobba idag, men tyvär tror jag, eftersom jag inte tar denna buss nu 09.38 så blir det inte fråns 14.48 jag kan dra, och då har han förmodligen redan hunnit göra arbetet klart! Attans. Men han berättade att Mio mår fint, och han sover tyvär knappt på nätterna, men att allt går bra med honom.
Mamma textil och mormor ska till Fredde och Kajsa i Ängelholm nu på fredag, men jag jobbar så kan tyvär inte hänga på och se Mio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0