länge leve white trash:en

Älskar denna låt - Kid Rock - Only god knows why. Och Lillen (Mats heta brorsa...!) har den intatuerat, mucho nice det.
Kid Rock är btw också grymt het. Det är ju inte som man sagt nej om man fått chansen liksom. Mums.





Mums, pussas med Kid Rock hade jag kunnat... mycket mycket... jonk in da trunk, läääänge leve white trash:en...

Jo förresten, idag skulle jag ju varit med Linus i Båstad på reggeakväll, men va faktiskt slö så missade det, och tyvär Kapten Röd. Attans. Fick också sms av Jacob, han ville partaja. Or something. Han skrev "R U feeling sleepy or nasty 2night?" Men det blev vin för mig själv ikväll, faktiskt. Kan va gött det med, ibland är man helt enkelt inte social. Men men, ska träffa Jacob imorgon kväll och förstöra våra levrar lite.  Måste hinna bada oxå. Trodde jag skulle hinna idag men icke sa Nicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0