like a drunkie,men jag är ju nykterist

Herrejösses, - vaknar under täcket med kjol, linnen + tjock tröja, och det är det sistnämnda som är ovanligt, - att sova med dagens kläder det händer mig ju alltid. Men grejen är den att jag vakna under med denna vintermundering. Plus ett vinglas utspillt i sängen.... lagom fräscht. Usch, det stiiiiinker. Huttade ut påslakanet iaf och bytat underlakan, plötsligt flyttade jag till California (white) =)

Har fett trötta ögon, ska sminka mig och antar väl att brorsan ringer efter de käkat frukost så får vi se planeringen inför dagen =)
Åh, på tal om frukost. Guuuuud va det hade vart gott nu, - rätt ner i magen. Mums.
Tänker på hotellfrukostar.... men grejen är den att jag orkar aldrig äta, egentligen undrar jag varför jag har en klumpmage. Kan det stämma som Martina på jobbet sa, att det är pga alkohol?
Vi hade en diskussion jag, Martina, Andreá och Amelie... om att vara jäst, och de jobbar i kassan så de har typ inte tillgång till "äta vad som helst när som helst" som vi i köket har, - vilket jag dock inte gör. Och då kläckte jag ur mig "Ja, jag är fett jäst varje dag" och sen kom Andréa in på en dialog om att hon endast ätit en gång denna dag. Och då sa jag att jag alltid äter endast en gång om dagen, och då blev det rannaskrik i restaurangen - för tydligen ska man minst äta fyra gånger om dagen!
Oj Oj Oj, Manfred frågade om jag bantar, sen pekade Martin på min mage, sen va dialogen slut. Manfred sa "ok, no worries". Tacksamt!

Idag ska jag iaf äta gottis, fast är mätt redan. Känner alltid suget efter mat, men är mätt i magen... Wonder why? (A) I know... Fuck jag är så trött. Rött och blått är snygga färger tillsammans väl, like a match? För så ser mina ögon ut nämligen. Ena är mascara och det andra... well. You do the math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0