mask är white trash modifierat

är typ död. Gammalt smink, sovvt med kläderna på (som det skulle va något nytt) och vaknar av luren (som det skulle va något nytt) av junkie som ringer och snurrar i sin värld. Any way. Lirar perfekt musik, och nyss snackat med min fina Mask. Han har bajsat på min toalett, min äckelpäckelMask. Och så va han egenkär och nyligen köpt webcam och stog och speglade sig själv och hela samtalet gick u på att snacka om hur snygg han är. Min Mask har verkligen de fiiiiiiinaste ögonen, era livmodrar skulle bli avis alltså.

Jag ska banne mig hinna zzznarka en stund innan jobbet för annars dör jag.

Btw, nyss traggat med min kära pappi. Han berättade att Kristianstad - dagarna kickat igång så jag sa att han skulle ta en öl och en langos för mig oxå! Gött.

Lirar Velvet Revolver. Jag är så ensidig att jag borde köpa beige:a trosor. Jag hatar beige:t som ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0