pasta o jävla veg o säkerligen fullkorn oxå, shiiit brudar lägg ner, tryck i er junkfood som en whitetrash, fuckers.

Somk ni vet kan jag ju lätt ibland störa mig på... något. Alltså inte så jag är känslig, men bara irriterande grejor. Idag skulle jag in här och såg en annan blogg och vegetarisk pastarätt. Gud jag dör, fan va tråkigt. Pasta är typ mjöl och vatten, och sen ska den va veg också? Säkerligen en brud som kommit på det, och säkerligen fullkornspasta också, jag hatar fullkorn.

Any way, det va kul igår på jobbet, för alla brudar är ju så fräscha sen kommer white trash-Linn, och häver ut mig meningen "fan hamburgare-dressing på linne och kjol, men whatever jag ar tydligen på mig det ändå" och sen alla andra brudar som jobbar där luktar parfym och har somrigt fina klänningar och sen finns jag.
Whiiii!

Har btw tuggat choklad nyss och ramlösa skogshallon-dricka, den är sjuuukt god och påminner mig om arvika festivalen när jag vaknade på morgonen och va halvdöd. Åter igen, - jäkla alkohol.

Idag ska jag nog hoppa i badet. Om jag minns att ta med mig en handduk. Min chef sa att jag kunde ta med pappservetter men jag sa att det skulle bara fastna och kladda så det blev inget bad igår.

Lalle och Masic ringde kl 6 imorse. Japp. Jag får aldrig sova, börjar fundera om det stämmer som Governor Andy sjunger, - att man kan behöva en hink med smink? och de va traggiga, wonder why...??? Not. Jammin Jammin.  Och så har jag snackat med min bästis. Min Mats. Han den lille gottegrisen satt på tåget och tänkte supa till det i HBG och Helsingör idag. Den jäkla glidaren, bara latar sig!!!

Förresten, tänkte dra till way out west. Kan nog bo hos Peter kanske, nu sen brorsan flyttat från Götet.

Fan oxå, - måste duscha. Gjorde jag det igår? Iförgår? I veckan? Luktar fisk. Inte konstigt, jag jobbar på en hamnkrog. Så även om jag duschar tre gånger om dagen luktar jag firre. Fräscht, hetlinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0