seg ikväll... sorry

Seeeeg. Vilken dag, först sova alldeles för lite i natt pga åska, blixtrar och dunder.. magiska under.. na na naaa... nä, förlåt. Sen upp i ottan, duscha, slöa till i bingen en stund till. Bege sig i väg till jobbet, och hjulet på cyklen börjar pysa ut luft halvvägs framme. Fuck.
Försöka fixa någn som kan hjälpa mig med det under hela dagen, pga jag själv skulle ju jobba 9-21 och efter det behöver jag ju den och inte intesserad av att traska heeeela lååånga vägen.
Manfred (han jag hyr av)svarade inte... ringde Vyckas, han jag bor med, och han sa "ja kan kan va där om en timme." Vilket skulle betyda runt 10.30 tiden.... och de dök inte upp från 19 tiden ikväll.... har nojat ang denna jävla cyklen hela dagen.

Och så jobbat med kim. Om ni tänker på alla otrevliga människor ni vet och slänger ihop dom och gånger med misnt 100 då har ni henne. Jävla pussyfitta, åh blir så irriterad att jag inte ens vill berätta hur hon håller på mot mig. Hatar henne, verkligen.

Vi stängde 21 idag, och återigen.... halvvägs på vägen knasade hjulet igen, fast de hade fyllt på med luft till mig. Så det va att vandra hemåt, men Manfred har ställt en ny cykel till mig här som jag ska få änvända istället för min egen som är kaput! Fast nu ska vi bara hoppas att Vitas hjälper mig att ta ner sadlen imorgon morgon för annars blir det att vandra igen. Sne.

Tänkte dra till Båstad imorgon, slutar typ 15. Handla vin.

Idag käkade jag rabarberkaka med vaniljvisp. KaloriLinn. Banta imorgon, jajmänsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0