världens snyggaste o bästa faster.. thats me

Lyssnar Scooter, lite småmesigtechno sådär men de är riiiktigt bra ändå.
Har min vanliga Linnångest, och funderar varför jag är i Sverige när hela världen finns. Nu älskar jag mitt säsongsarbete, och eftersom jag är kock så blir jag förmodligen inom denna branschen i framtiden också, - vilket är helt ok för I like it, - men var fan ska jag dra? Hoppas verkligen Mats är på att dra till Götet i höst/vinter. Men jag pallar egentligen inte detta land. Kan dra anywhere, the world is my eternity....
Har mycket tänktänk och vill mysa livet, jobba och träffa underbara människor.
Egentligen skulle jag lätt kunna leva med en väska med grejs och bara dra och jobba, runt hela jorden, men jag måste ha någon stabil punkt- som min lägenhet- och jag är dock inte funtad att bara dra, - men go 4 it dom som gör det =)

När fan ska jag sova ikväll? Lyssnar på B-techno o häver vin och det är så konstigt att man kan lyckas bli pigg av vin...  börjar 15 imorgon så blir la uppe åtminstonde en timme till..

Btw, fick sött mms på lille Mio. Killen har värsta 70tals flower power-tröjan på sig o ser ut att må gött... så jag garva. Naaaaw, sötnosen. Undrar om han är medveten om vilka galenskaper hans kära faster ska dra med honom på i framtiden...? =)

  jag en vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0