what happened 2 day

Hej från Linn i tenniströjan!
Dagarna går ju så jäkla fort... man ska upp runt 6 tiden och jobba, hinna annat, och väl hemma är det snart midnatt.
Nåja, jag kom med bussen till Båstad, asade mig till bussplatsen tydligen 25 min för tidigt.... jag är antingen ute alldeles för tidigt när det är någon tid jag ska passa och detta gäller endast transport (bil, tåg) taxi för till exempel alltid vänta på mig, mina föräldrar - ja alla och allt , annars. Jag är väldans dålig på tider.
Men jobbet är jag det samma med, alltid en halv timme minst förtidig, och det fick jag beröm för idag av bossen.

Alex; Tar du aldrig pauser under arbetsschemat, äta eller fika eller bara?
Jag: Nej, i så fall käkar jag innan jobbet och sen kör hela passet, det är bara att köra på.
Just det hörde Manfred och han är så nöjd med mig =) Han tycker det är rätt resonemang och bra.

Nåja, i Båstad idag blev det farbror doktorn, som va en kvinna och ja, allt gick snabbt där... inget knas... sen gick jag ner mot det andra torget och där stod en kvinna med två bord och färgglada smycken, först trodde jag det va någon wannabe-miniloppis, men hon står tydligen där ibland och säljer smycken. Så jäkla fina. Snackade med henne en stund och hon är tydligen väldigt sjuk så detta är ett av något som får henne att må bra, att göra sina smycken, och de va galet vackra. Jag köpte två stycken armband, och ångrar att jag inte handla mera! 50kr st för jättefina läder/pärl-och sten-armband.
Handlade lite inne på en annan affär också,,,

och så har jag jobbat med det härliga gänget idag också. Och surfittan Kim va ledig idag, - och alla va glada och crazy.
Idag trcykte jag i mig en liten spätta, potatis, sallad och tomat. Sen åt jag tre bitar fetaost så nu har jag väl gått upp minst 10 kilo till imorgon. DumihuvudetLinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0