who´s got u´r back?

Jag har kommit på mig själv med att jag måste lägga ner denna meningen; Jag är ju maxat torsk på.... (förtsättning) x-antal gånger om dagen. För så jävla torsk på allt som jag kläcker den meningen åt låter ju så ologiskt, i och för sig logiskt i min värld.. men jag spara in på det uttalandet.. btw, varför ska jag, man lever bara en gång - låt mig va torsk på va fan jag vill. Kom på det nu. Min rättighet.
Nåja, ikväll är jag återigen torsk på Elton. Han är ju så mysig. Att skriva en låt den bruttan jag bara love 4ever också.... Min Marilyn.
Hade det inte vart så jäkla vanligt med en tattoo over your body of her, så hade jag lätt haft en. Hon och Anna Nicole, - vi skulle vart the gang 4 life. Och ni skulle aldrig glömma oss.
Naaaaw. Kärlek.

Känner att jag har stort behov av kärlek. Är en känslomänniska. Vill kramas, vara nära. Kramöverdosar och pussöverdosar och kelöverdosar är något som matchar mig, om det är rätt - or else I keep a distance. try to get that.

 whating 4 my sweetie.. like creedence, - looking out my back door?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0