Båstad imorrn & shopping i den gröna affären!

a curious mind knows no limits.

Hallå där i tomteskogen! Det är kvällning, och jag kom väl hemåt för någon timme sen, vi slutade runt halv nio ikväll och sen stod jag, Linus och Jacob och traggade ett tag. Vi, eller iaf jag och Jacob tänkte oss häva i oss lite booze imorgon kväll kanske. För från och med nu jobbar vi alla på schema, helt då... så tydligen är jag ledig imorgon och på tisdag! Så imorgon ska det (förhoppningsvis) blir en låååång sovmorgon (som jag aldrig kan ändå) och sen dra sig upp och bege sig med bussen till Båstad och förhoppningsvis fint väder och så ska jag handla drickis!

Idag började jag kl 13, och förmiddagen spenderades med att spåna och spana efter ny tatuering. Jag vet ju vad jag vill ha, jag ska ha både och, - men vilken som blir först. Jag ska ha en text, och så ska jag ha en cartoon pinup-tatuering, den sistnämnde vet jag iaf ska hamna på låret. Texten vet i sjutton än, men den passar bak i nacke, det är faktiskt rätt feminint om det då görs med sådan fin text.

Lirar Johnny Cash nu, men datan sölar ikväll så det går halvdant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0