Båstad o vindrickande.

Nu har man varit ledig två dagar, och det har varit nice. Jacob kom hit iförgårs kväll, och vi festade med de jag bor med, sen sov han över och igår dracks det vin och vi låg ute på gräsmattan och givetvis däckade vi, så jag är solbränd på ena sidan av ansiktet.... snyggt.... Nåja, och igår eftermiddag åkte vi till Båstad igen (Jag va där i förgår, och åkte med Manfred och besökte ett hus som blivit sålt för nästan 40miljoner. Jag ville ha det huset.) jag, och Jacob och handlade vin, bag in box is da shiiiiit, och så åt vi våfflor.
Sommaren är här! Nu ska jag snart hoppa på cyklen, men först blir det en Kapten Röd låt till.
Snaaaaaart kommer min älskling och jag ska kyssa him all over. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0