gardasil

Fick brev med posten från CSK (Centralsjukhuset i Kristianstad), och som jag skrev för ett tag sen så visade det sig att jag hade en cellförändring på min livmoder, - vilket är rätt noga jag håller koll på, min mamma har haft livmoderscancer och det är ungefär samma virus som bröstcancer, - vilket min mormor haft och 3 av hennes systrar dog utav det. Men idag fick jag iallafall ett brev att de skrev att cellprovet var normalt och att jag kommer börja bli kallad så de håller koll på det, eftersom jag ligger i riskzonen. Tråkigt, men jag vill lita på sjukvården iaf.

Till alla unga tjejer vill jag bara skriva till er att ni ska ta Gardasilvaccinet, för mig är det "försent" , men gör det, även om ni inte har den sortens cancer i familjen, men gör det; http://www.gardasil.se/

Kommentarer
Postat av: Gunilla Almqvist

Hej Linn,



Vill bara tala om för dig att det kanske inte behöver vara försent för dig att vaccinera dig med Gardasil. Kontakta en gynekolog för att få veta mer - eller hör av dig till oss som jobbar med Gardasil via http://www.gardasil.se/kundsupport_och_material



Var rädd om dig!



Hälsar Gunilla Almqvist, produktchef för Gardasil

2010-06-07 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0