Gottegrisar häver o jag jobbar ^^

Hallå sweeties.
Jobbat 12 timmar idag... började 9, och vaknade runt 6 tiden och sen jobbat till 21 ikväll.... Gött mos.... Men är lite halvseg så blir väl sängen iaf inom någon timme. Pallar fan inte duscha idag, tyckte mig inte hinna det imorse, - vilket jag egentligen gjorde om jag inte suttit vid datan istället, och ikväll är jag helt enkelt för slö. Får bli imorgon bitti.
Traggat med Mats lite ikväll, den gottegrisen är halvdragen och började fira sin födelsedag liiiite tidigare =) Han fyller 43år imorgon så då blir det rajtantajtan för karlakarlen!
Och så snackat med hjärtmys:et min, som vägrar bära en chockrosa Hello Kitty-bag (som Mats ju varit gullig att packa ihop åt mig) så sweetie flyttar Mats packning från rosa söt bagen till en mera manlig ryggsäck.... Jösses!
en imorgon är han här, - min grymt fina man. kanske kan lura i han att nattbada också imorgon kväll, efter vinaren =) Har fan inte badat än denna sommaren, jag borde skämmas. Sveriges väder borde skämmas som är fucked up. Men idaaaaag verkar sommaren ha kommit. That´s hot.

Imorgon ska jag kyssas med min heta karl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0