Havet är djupt

Jag har legat med en geting hela natten. Ja, alltså i samma lägenhet. Farligt. Jag är sån där tuff-tuffing som liksom live on the edge. Det är Linn det!

Btw, va inne på Linda Rosings blogg som jag ju läser, ja. Men jag fattar inte hur intressant det är att hon liksom videobloggar vad hon äter? Jo, jag fattar att hon gör det för folk vill veta hur hon tappat 36bebiskilo.... och tränar, bla, bla blaaaa... Själv skriver jag när jag ser ett gym. Och ankor. Men nåja, så jag tänkte att jag ska IDAG göra samma sak, fast inte videoblogga, för hur jävla intressant är det vad jag trycker ner i min käft och som sen tarmen måste ta hand om och sen slutar allt i ett kretslopp???

Dax för frukost á la Linda Rosing-style; (Dock älskar jag ju allt som havet har att erbjuda så det är ju bra jag jobbar på en hamnrestaurang)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0