Idag blir det Båstad o kopparbergs nere i hamnen =) Myyyyys!

Hallå där på morgonkvisten... eller kanske det är förmiddag.... vaknade alltså nästan kvart i tio imorse... så länge har jag inte sovit på säkerligen flertal år, och det är även om man lagt sig runt 5 så inte ens då klarat att sova så länge, men idag gick det prima, och det va gött!
Jag ska hoppa på cyklen snart och cykla ner till hamnen, och sen ta bussen till Båstad och in och traska och handla lite dricka, mucho gottis!
Är lite osäker på vädret, med dragit på mig bruna brallorna, white trash-linnet och Thåström-hood:en ovanför, men skippar jacka för det är för fan den 21 juni så nu får det banne mig vara någorlunda varmt. Men jag har vantar i väskan =)
Fick sött sms av kärleken imorse, att han saknar mig och nu är det bara 4 dagar tills vi ses. Mys.

Nä, måste kila, en lång underbar dag i Båstad väntar! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0