jag tar min trailor trunk som en riktig white trash till Collorado

God kväll på y´all out there in cyperspace!

Sitter på övervåningen på mitt relativt stora rum, i detta hus, traggar lite på msn, har läst en skvallertidning, och ja, lugn kväll. Vi slutade runt 19 ikväll, och vädret har varit halvdant idag vilket är det samma som inte så mycket gäster, men det blev en rush vid lunch tid och jag va själv i köket idag också, men det gick prima. Idag var det jag, Kim, Andreá och Linus som jobbade, och Manfred våran chef så klart.
Men en kul sak hände idag, efter jag fixat en rätt, så (i mån av tid) går man själv ut och serverar den, och träffade då ett par som snackade engelska, så vi började snacka och det visade sig att de åker motorcykel runt hela jorden och har vänner lite överallt och träffar nya, och ja, ni fattar, så vi stod där och snackade ett bra tag och jag fick deras mail och adress och om jag vill får jag åka till dom i höst, och lyssna, - de bor i Collorado! Tjohoo, och ja, jag vet att vissa människor träffas så och sen blir det bara snack, men dessa va verkligen seriösa och levde så när de väl tog sina resor. Helt underbart!

USA HERE I COME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0