jävla skit djur, parasit!

Äntligen sommar, och sommarkvällar är fan det bästa som finns!!!
Idag har vädret varit knas, lite halvdant och relativt lugnt i restaurangen, men haft att göra ändå. Nu ska jag jobba tills på söndag och sen två dagar ledigt.
Ikväll slutade vi 19, och sen cyklade jag hemåt, tagit mig en dusch, och märkte då att något svart kröp vid mitt ben, jodå, en jävla äcklig fästing!!! Jag har aldrig haft någon som liksom satt sig fast, men jag har haft två andra som kröpit på mig, så jag har hunnit ta bort dom innan de biter sig fast. Jävla skitdjur!

Jag är så jäkla solbränd, Jacob och jag söp ju iförgår och sen igår oxå, och det va då vi somnade däckade i solen ute på gräsmattan, och solen tar riktigt ordentligt, så min hy känns maxat varm! Måste smörja in mig or something.

Nu är det vin och musiken står Ras Cricket för!, gött!

Btw, min kusin Louise fyller ju 24 idag, måste messa grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0