nykter sommar

God morron era små kvittrande pippifåglar där ute, är ni inte glada att solen lyser? =) Det är jag, för här har de mest regnat o blåst de senaste dagarna, - lagom roligt.

Blev dyngtrött igår, redan vid 22 tiden, men tvingade mig själv att hålla mig vaken så jag skulle kunna få sova liiite längre idag, eftersom jag inte börjar fråns kl 13 idag, så blev bingen runt midnatt men vaknade ändå kl 8, men helt ok, iaf två timmars extra sömn ungefär.
Vaknade och hade på känn att något va knas med my love, och fick ett jobbigt sms, så det blev att ringa och snacka om det, lite lugnande samtal och nu är det bra igen.... Han har svårt att lita på människor, och tror det samma om mig, men jag vet inte vad mycket mera jag kan göra för att visa honom att han kan lita på mig, och jag tänker inte ljuga för honom eller såra honom. Så mycket som jag tycker om honom så skulle jag väl inte fibbla bort det? Det är rätt tröttsamt att han ifrågasätter min ärlighet, för det känns också fucked-up, men jaja.... Älskar honom och vill givetvis ha ett kärleksfullt och ärligt förhållande, vi hade ju ett bra, kärleksfullt och härligt förhållande under 11 månader, och det som va fel vet vi båda två va det va, och det är det som inte får upprepas nu när vi satsar på oss igen.

Förresten så tänkte jag mig gå ner 5 kilo, men min kropp verkar ha ställt in sig på att pendla mellan 59-61 kilo, och det kanske passar min längd (172cm) men det hade inte gjort något att väga typ 56kilo.. or something. Det enda jag äter nuförtiden är ju havets läckerheter =) Och här blir det ingen alkohol heller, för först och främst så jobbar jag och sen finns det inget system från Båstad heller, som iof bara ligger 10min här i från.. men nej, en någorlunda nykter sommar är helt okey... tror min lever hoppar av glädje också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0