sometimes u just need 2 party with u´r self

Mats is so sweet, - han har nyckel hem till min lägenhet under dessa månader när jag är iväg och jobbar, och ikväll hade han varit hos Emma och hennes nya kille (som verkar helt underbar för henne, är såå glad för min bruttas skull, att hon äntligen är med en fin killle som är rädd om henne!) och ja, Mats skulle fixa ihop en bag 4 me, av saker som jag kommit på jag kan behöva.... så när han va hemma.. hos mig... i min lägenhet, så fick jag tragga ihop allt han skulle packa ner i min söta Hello Kitty-bag, - allt från trosor till white trash-linnen och smink, påslakan, - etc, etc.... Så nu är allt klirat och my honeylips ska hämta Hello Kittybagen imorgon och sen dyker han upp på fredag. Saknar min kärlek så otroligt mycket.

Ikväll liras Peter Lemarc (som ni vet så tycker jag att han är otroligt underbar) och  så dricks det vin och äts choklad. denna är sjukt god. MUMS. Men on två dagar får jag mumsa på riktigt, när min äääälskling är här. Jag är så väldigt förälskad i honom.

Jäääävligt gott!!!

 Yummie yummie.... slinker ner det oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0