Båstad back and forth

Shiiiit va sleten man kan bli... alltså inte nu, men igår kände jag mig seg, eftersom alla har sommarlov nu så går inte bussarna mellan Torekov och båstad på de utsatta tiderna, utan alltså väldigt mycket sällan... så jag väntade, väntade... men 3 timmar senare kom jag iaf fram till Båstad. Då hade jag suttit ute i solen och innan dess pimplat vin, så då fick jag typ solsting och va maxat seg och snurrig.
Satte mig vid biblan efter jag varit inne och handlat vin , och solade lite till, då mdök en kille upp från någonstans och började tragga om riktigt skamliga förslag så jag bad han bara dra ifrån och så gick han. Folk är fan sjuka i huvudet, sometimes....
Nåja, bussen tillbaka vid 17.50, köpte mig en hamburgare nere i hamnen, traggade med Lalle, blev något bråk? Jag minns inte, vet inte, men han la iallafall på under samtalet och sen svarade han inte senare på kvällen. Cyklade hemåt, låååång bit igår , kändes det som. Och somnade. Heeeelt snurrig, men nu har jag uppenbarligen sovit ut, även om kl är två på natten, vilket inte är så konstigt, för jag måste somnat runt .... 21 tiden?

Hoppas iaf att älskling inte är krånglig idag, jag vet i fa va som hände när vi snacka. Orkar inte bråka... måste varit något han reagerade på, eller jag va dragen och knas.... ah, måste lösas! Igår va ju allt bra, massa fina sms hur mycket han tycker om och saknar mig... Fan, vill verkligen inte att det är något knas nu. Jävlar oxå. Jävlar alkohol.

Btw, idag fyller min Mangepange, min bror hela 35 år !!!! Åh va jag ska ringa och sjunga med min underbara stämma. Förresten så har jag världens bästa brosor. Japp. Igår tragga jag med Fredde, min andra bror och frågade när deras bebis tänkte komma ut till världen (det va beräknat till i söndags) så snart blir man faster för tredje gången =) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0