varm i huvudet oxå

Ja, det blev ju ingen vidare shopping igår i Båstad pga bussarna och tiderna och snurret in my head, så idag får det banne mig fixas. Ska in till den riktigt bra second hand affären, för där finns massor! =)

Shopping lista á la Båstad 2day ....

- After sun lotion (jävligt snyggt solbränd, men huden är så jäkla varm så måste kyla ner lite)
- Ansiktskräm (Måste börja med det, är fett dålig på att vara brud och hålla på med hundra olika krämer, men eftersom jag är utbildad make up artist så vet jag en del om hur man ska sköta sin hud, vilket jag inte gör... plus att det sägs att redan som 25 åring ska man gärna börja med antirynkkräm. Herrejösses.)
- Vin (Mums)
- Choklad (daimmarabou och jag is like this!)
-Tvättmedel (Vi väntar fortafarande på tvättmaskinen som skulle kommit för någon vecka sen, så nu tvättas clothes för hand... jävligt housewife:igt, men rätt ok för mig eftersom jag jobbar hela tiden och har arbetskläder så det blir mest trosor och strumpor som ska tvättas)

Och så kommer nog pappa hit idag, vi ska käka lunch eller glass och tragga, och sen kör han mig till Båstad.

Puss till alla som är som små söta krambjörnar.

Btw, borde jag hinna sova något innan dagen egentligen börjar? Är fettpigg och varm som en grek, - sol + vin funkar sådär.... dont try this at home... btw2, - snaaaart ny tatuering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0